Tuesday, April 1, 2008

SubhanAllah..


SubhanAllah...Sungguh indah ciptaan Allah.


Bismillahirahmanirahim...Alhamdulilah kerana hari ini aku berpeluang merombak dan mengemaskini blog aku. Hijrahku,aku pilih bersempena dengan tahun baru hijrah 1429. Pada petang Khamis 1 Muharam 1429 H bersamaan 10 Januari 2008 bersaksikan Leman (Ex-SS aku kat Tpe 1 operation) dan rakan-rakan satu shift;Jawa,Syaiir,Bob,Wak Kang dan Lim Is serta sorang rakan dari Tpc 2;Rosle maka dengan rasminye terlancarlah blog ini.

Terima kasih banyak terutama kepada Leman kerana dorongannye. Kepada yang lain, banyak yang mengutuk je, tapi sebenarnye itulah yang dorongan paling kuat untuk aku melancarkan blog ini. Harapan aku agar penghijrahan aku dari dunia ' buta IT' kepada 'celik IT' dapat memberi galakan kepada yang masih 'buta IT' .Amin...

Hari ini,Selasa 1 April 2008 macam Leman belum dapat 'green light 'untuk ke KSA. Tunggu lagi!!!! Zuraili dan Jaafar dah berangkat semalam .Alhamdulillah, dah sampai pun di Yanbu. Harap-harap ade yang membantu di sana. Insya Allah...

2 comments:

leman said...

Alhamdulillah... akhirnya tercipta juga blog hasil tangan kau sendiri. Memang hebat... jauh lebih hebat...
Tahniah.

Unknown said...

subhan...allah.tak sangka hebat juga blog engkau.lama tak update..berguru ke...?